i Vallensbæk Håndbold!
Mandag den 24. februar 2025 kl. 18.00 afholdes ordinær generalforsamling i Vallensbæk Håndbold, i mødelokale 3 på 1. sal i Vallensbæk Idrætscenter.
Vallensbæk Håndbold er drevet af frivillige, og foreningen har brug for at du hjælper med praktiske opgaver, som frivillig træner/holdleder, bestyrelsesmedlem eller med opgaver i klubbens udvalg.
Ved generalforsamlingen får du mulighed for at stille spørgsmål og komme med forslag til klubbens bestyrelse, og vi håber at du vil være med, og sætte præg på din egen eller dine børns håndbold klub.
Dagsorden i henhold til vedtægterne:
- Valg af dirigent & 2 stemmetællere
- Valg af referent
- Formandens eller bestyrelsens beretning til godkendelse
- Godkendelse af regnskab & budget
- Fastsættelse af kontingent
- Valg af formand, kasserer, bestyrelse, revisorer, suppleanter mv. (Finn og Jamie er på valg)
På valg.
Kasserer: Paul-Erik (modtager genvalg)
Best. Medlem Dennis (modtager genvalg)
Best. Medlem Randi (modtager genvalg)
- Diskussion af indkomne forslag
- Eventuelt
Forslag til dagsorden kan mailes til: info@vallensbaekhaandbold.dk
Opdateret dagsorden vil ligge på hjemmesiden.
Gældende vedtægter kan findes på vores hjemmeside under Klubben/Bestyrelsen eller ved at benytte linket her: vedtægter
Vel mødt
Bestyrelsen
Vallensbæk Håndbold